marți, 3 decembrie 2013

Cadouri pentru vacanța de Crăciun

Se poate și așa ceva J Se apropie vacanța și este frumos în zilele friguroase de iarnă să-ți petreci timpul și în căldura casei, alături de cei dragi. 

Pentru pasionații sau viitorii pasionați de puzzle (cine încearcă o dată..) am un cadou destul de "provocator"! Un joc de puzzle de 1000 piese - pe care eu am încercat să-l fac și n-am reușit ;), așa că îi doresc succes câștigătorului!
De asemenea, mai am o broscuță caraghioasă care așteaptă să fie înfiată. Vă avertizez că îi place să călătorească, pe mine m-a însoțit în mașină prin multe excursii în țară.
Această postare răspunde la invitația de donații a Mihaelei Dămăceanu și câștigătorii vor fi desemnați vineri prin... tragere la sorți cu bilețele J, iar locul de întâlnire pentru înmânarea cadourilor va fi Piața Unirii.

Cu drag,

Cristina 



6 comentarii:

  1. Tot cu drag aş participa şi eu la tragerea la sorţi!!!
    Mă primeşti? Mă bucur mult, mult de tot, Cristina, că ai răspuns invitaţiei mele şi totodată îşi trimit un braţ de mulţumiri!!!
    Oare, dacă aş câştiga oi putea eu face puzzle-ul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere! Sa inteleg ca ai avea curaj sa te apuci de un astfel de puzzle?...:)) Oricum, sunt curioasa cu o sa arate Colectia de donatii pe blogul tau, ca acum nu reusesc sa-mi dau seama (stii... tehnica asta..)

    RăspundețiȘtergere
  3. Particip si eu, tot via Mihaela! Foarte frumos cadou!
    Raluca http://caietpentrucasamea.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmm.. cu mare drag! Uitandu-ma pe blogul tau, cred ca broscuta e deja adjudecata :) Iar Capsunica este fericita castigatoare! Asa ca... ramane in concurs puzzle-ul!

      Ștergere
  4. Cristina, multumim din suflet pentru dar! Am ramas absolut impresionata! Broscuta e dulcissima, iar S. va primi in seara asta ca premiu povestile daruite de tine. Multumim tare tare mult!

    RăspundețiȘtergere