marți, 29 aprilie 2014

Brașovul altfel, și drumul spre casă

Dacă weekendul care a trecut a fost faimoasa Paradă a Junilor la Brașov, nu putea să treacă 'nevizionată', așa că duminică am plecat cu mult entuziasm să petrecem o zi plăcută în orașul de la poalele Tâmpei! Aventura a fost ceva de genul: parada junilor era pe undeva în mijloc, iar de jur împrejur, pe o rază de 5-6 km erau mulțimi pe oameni, ceva comparabil cu ce se întâmplă în București de Ziua Națională amestecat cu 'farmecul' promenadei de pe litoral de la Mamaia! 












Așa că, după ce ne-am parcat mașina pe undeva pe la periferie (puteam foarte bine să o parcăm și pe DN1, era la fel de aproape) am înotat prin mulțime încercând să ieșim la mal, în căutarea junilor care cică plecaseră între timp la Pietrele lui Solomon pe platou. 
Pe platou am dat de .... fumuri
Deci nu am văzut nici pană de june, așa că ne-am reorientat, de fapt am revenit la ce voiam să facem inițial, să descoperim ceea ce văzusem din Piața Unirii (de la Biserica Sf. Nicolae) pe o culme de deal cu câteva zile în urmă - o frumoasă troiță 
Intrarea pe drumul de costișă, prin pădure, se face la numărul 152, pe la Tocile (! o fi privat dealul) 
Drumul pe care am urcat
O frumusețe de troiță J
Crucea de piatră dinăuntru 
Brașovul de sus
Ador acoperișurile caselor! 
Străduțe și porți din Brașov, detalii care mie îmi plac foarte mult
 Scuzați 'bestia' J, lătra de mama focului (stăpânul a calificat-o așa, nu eu)
 
     
La întoarcere, s-a mai eliberat Brașovul și am putut să vedem din lucrurile expuse la târg  
 
 
Pentru drumul spre București, ca să evităm marea parcare de pe DN1, am luat-o pe varianta prin Vălenii de Munte care este superbă, vreo 50 km în plus, dar merită peisajul, plus că nu erau mașini! 

La câmpie, galbenul rapiței




Un comentariu: