joi, 8 ianuarie 2015

One great style - the English style 

Cine nu s-a simțit atras vreodată de imaginile romantice ale peisajului britanic rural, totul verde, cu căsuțe ca în povești și străzile înguste pe care ai impresia că de obicei circulă doar oi, dar și cu castele vechi care domină domenii largi? Cum este să faci plimbări lungi prin păduri, pe câmpii sau pe dealuri, însoțit de câinii de companie și fiind încălțat cu cizme lungi de cauciuc, haină de ploaie și pălărie? Este frumos, vă zic eu, pentru că plimbările cu câinii de la țară, din împrejurimile Bucureștiului - mai ales în zilele de toamnă umedă, căprioarele, iepurii sălbatici și fazanii, mă fac să mă simt ca în vacanță în Anglia rurală..

Dar interioarele? Toate interioarele caselor sunt superbe, de la stilul foarte vechi care te face să crezi că ești acasă la bunica, la interioare somptuoase ce păstrează eleganța aristocratică, detalii masculine sau feminine rafinate și, ceea ce-mi place în mod deosebit, inserțiile de artă colonială (africană, indiană, chinezească) amintind de vremuri imperiale și dând o notă de exotism încăperilor, dar și tablourile sau tapetele cu scene de vânătoare. 

Personal, am selectat câteva interioare cu note mai masculine, cele mai multe având semnătura inconfundabilă a designerului Ralph Lauren. De remarcat elemente specifice (și nelipsite) ale stilului englezesc: tapetul, șemineul, biblioteca, tablourile, canapelele și fotoliile, multitudinea de veioze cu lumină caldă.     
 
"Nothing adds romance like a chandelier"
Invitație la un ceai 

- sursa fotografiilor: Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu