vineri, 20 decembrie 2013

De la Mireuță cetire!


Am o prietena, Corina și Petre o cheamă ;), de la care primesc în fiecare an de Crăciun 
cele mai frumoase felicitări. Se mai întâmplă, fiind poetă din Bucovina, să mai compună 
și câte o poezie, așa că anul acesta m-am hotărât să vă fac urări de sărbători 
cu... ©All rights reserved pentru compoziție! 


E Crăciun, este divin! 
Ne uităm pe geam afară
Prin zăpadă Moșul zboară? 
Ni se trage de la vin!
Ho ho ho, ați văzut un ren maro?
Sau un spiriduș în bleu?
S-aveți Moș gustos, bogat,
Un An Nou de invidiat,
Sănătate, La Mulți Ani! 
Mult noroc și La Mulți Bani!


Un Crăciun Fericit!



Un comentariu:

  1. Ştii, soţul meu este din Botoşani, aproape tare, de Bucovina. Şi el are ceva talent la poezii. De multe ori, mie mi se blochează mintea când trebuie să scriu o urare şi sfârşesc prin a spune tot acelaşi lucru.
    M-am gândit odată, să fac o colecţie, şi dacă apuc, o voi trece şi pe aceasta, că tare frumos a scris-o prietena ta.
    Iar eu venisem, desigur, să-ţi urez Crăciun fericit! Greu acum să mai spun şi altceva, că sună... la fel. Aşadar, te îmbrăţişez cu drag şi îţi mulţumesc încă o dată!

    RăspundețiȘtergere