miercuri, 24 octombrie 2012

Tot Bran ..

Da... ştiu că am mai scris, dar ce să fac... E colţul meu de rai... şi tot merg acolo...

Înainte de a face excursia prin culoarul Bran - Rucăr, am mai petrecut o mini-vacanţă la Şimon şi, într-una din zile, am urcat pe spinările dealurilor dinspre schitul Bran, ca să ne bucurăm de panorama din jur şi să ne încălzim la soare.
 În general, Piatra Craiului poartă o coroniţă albă de norişori. Adevărul e că-i şi stă bine aşa..
Când la tv se anunţă ceaţă în judeţul Braşov şi "vizibilitate redusă", cam aşa se vede... Concluzia: depinde unde eşti în judeţul Braşov :))
Cam cât de mari pot fi brazii ?
Cam până la soare...
Şi cât de frumoşi pot fi ? Cei mai frumoşi...
Sunt şi oameni care iubesc şi respectă natura şi tradiţiile noastre şi m-au fascinat aceste case cum sunt construite (probabil o viitoare pensiune) - bârnele, acoperişurile, ochiurile de geam, toate din materiale naturale - fac legătura între cer şi pământ. 
Cai de munte, cu personalitate. Cică îi struneşti greu dacă sunt odihniţi şi sătui, le arde de năzbâtii. O fi de la "aerul tare de munte" :))
 Vacă patrulateră
..şi cu puiul (ştiu că se zice 'viţel'..)
Drumul de întoarcere
 Un cadou de la Maica Domnului de la schit
În curte, toate sunt aşa cum le-am lăsat..
Dulău !
 Final confrontation: "deci, nu treceţi mai departe! am lătrat degeaba până acum?"
În final, datorită unui obicei 'obsessive-compulsive' aş spune eu, am mai dat o fugă în târg şi am mai achiziţionat ceva făcut de mâini de zână (promit să revin cu numele zânei.. - Olivia S., după semnătură..)

4 comentarii:

  1. cat e de frumos! acolo sa traiesc as vrea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Looking at these pictures: I will easily be able to fall in love with Bran. Wow, really beautiful. The house with the roof windows: are these wooden shingles? I never saw a wooden roof before!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. really? i thought in africa there should be wooden roof.. anyway, it's wood indeed and the house is built traditionally - i guess it costed more expensively this way but it's beautiful!

      Ștergere
    2. Really! Thatch(grass) roofs a lot, but no wood. Wood is used for the roof structure (on the inside) but never for the "water tight" part.

      Ștergere