joi, 10 mai 2012


2012, Busteni

:) nu stiu sa incep un blog, asa ca incep printr-un zambet. In principal, nu voiam sa prezint ceva personal aici, ci doar ceea ce vad, dar cu siguranta va fi divers, asa ca..



..Sa incep cu Busteni-ul, care face parte din familie, sort of speak. Cand traia matusica mea (ii spun matusica, pentru ca era foarte mica si slabuta), ma duceam cu trenul dimineata la Busteni, o luam de acasa dupa ce ma schimbam in haine adecvate, si mergeam impreuna sa culegem ciuperci din padure. Ea era un fel de spiridus al padurii, pentru ca mergea dupa simt si in mod clar ursii nu ii detectau prezenta. Acum, in casa 'batraneasca' sta varul meu mai mic care are 2 copii si mai mici :)..

Am nimerit weekend-ul trecut o vreme racoroasa si chiar ploioasa de primavara, in conditiile in care la campie era varaaa - in toata regula. O veverita nebuna in curtea bisericii, pe care am filmat-o, ca nu statea locului sa-i fac poze bune. Si destul de pustiu, ceea ce mi-a placut.

Un comentariu: