miercuri, 30 mai 2012

Simon - Bran


O prietena mi-a spus ieri ca daca ar avea bani, ar cumpara toata Romania :). Asta si dupa ce a vazut pozele pe care le-am facut weekend-ul trecut la Simon, un sat de langa Bran, unde am fost sa ne relaxam si unde am constatat ca a fi fotograf profesionist in Romania (nu ma refer la mine, of course) este o meserie plina de satisfactii! Tara asta iti ofera niste perspective care iti taie respiratia, stie sa "pozeze" cu atata stil ca iti dai seama clar ca a fost creata pentru a fi iubita si admirata.







Am prins zile innorate, a plouat destul de mult si ne-am bucurat de vreme asa cum ni s-a oferit, la fel ca toti turistii straini - foarte multi! - care erau in Bran si prin imprejurimi. Atat de multi, ca aveam senzatia ca eu am mers in alta tara, nu au venit altii la noi :).

... dimineata de la balcon

Cersetorul


Bulzul si tuiculita :)

... prin iarba uda



Schitul Bran - unde verdele e verde, albul e alb si negrul e negru. Iar florile sunt pete de culoare. Si icoana Maicii Domnului pe care o am si eu acasa :)

Obraznicatura aia cu aripi topaia in fata pisoiului dinadins!


Frumusetile locale




Drumuri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu